[O1] ile Nm wytrzyma sprzęgło w AHF?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Tony065
    RS
    • 2009
    • 2487
    • Octavia I (1U2)
    • ARX 1.8 20VT 150 KM

    #26
    1-masa działa dobrze, tak jak pisałem wcześniej, może i są jakieś drgania, ale minimalne. wtryski też śmigają, aż miło, ale utrzymać spalanie poniżej 6l to sztuka przez duże "sz" no niestety, jak dają więcej paliwa, to tak musi być, tym bardziej, że mam ciężką prawą nogę i wyprzedzanie z wykorzystaniem max. rpm to u mnie jest często. z tego "dzwonienia", to teraz zostało takie "cyk, cyk", jak w zegarku, tylko głośniej. niestety, @ jeszcze nie zrobiłem, bo najpierw chcę zrobić swap hampli z RS i poprawiać zawieszenie. czas realizacji kolejnych modów jest bliski, bo graty już leżą, więc może jeszcze latem coś się uda zmajstrować przy mojej "karecie". aha, na hamowni w Tune-up wyszło ok. 129KM/278Nm, jest dobrze
    Black Pearl, Elegance & RS LOOK
    @ by Tune-up Gdańsk
    TDI VP++ i jeszcze rośnie
    Antek

    Komentarz

    • radekgw
      L&K
      • 2010
      • 1182

      #27
      Siemka Tony, ciesze sie ze wszystko z 1masem OK no i ze wtryski siedza na pokladzie Wynik ciutke lepszy od mojego po samych wtryskach. Jakie plany na pozniej ? cos oprocz chipa planujesz? Bo jak cos wiecej to znow bedzie trzeba wszystko wymieniac
      Jest 230 i 500 http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=74730

      Komentarz

      • Tony065
        RS
        • 2009
        • 2487
        • Octavia I (1U2)
        • ARX 1.8 20VT 150 KM

        #28
        siemka Radek. @ jak najbardziej w planie, bo dając więcej paliwa /216/ pasowało by dać więcej powietrza dla równego spalania. nie myślę /na razie / nad 230, bo bez pompy 11 to chyba mija się z celem i efektem. do tych modów dodałem taki mały detal, jak kratkę w nadkolu. wg ekipy z LC daje to ok. 6-8 st. C mniej w dolocie, bo IC /SMIC/ ma lepsze przewietrzanie. być może przyjdzie i czas na FIMC, ale najpier ogarnę hample z RS. chyba czas założyć swój temat w "nasze auta", bo mały OT robimy.
        Black Pearl, Elegance & RS LOOK
        @ by Tune-up Gdańsk
        TDI VP++ i jeszcze rośnie
        Antek

        Komentarz

        • looker
          RS
          • 2008
          • 1886
          • Octavia II (1Z3)
          • BMN 2.0 TDI RS 170 KM

          #29
          Z tymi 230-mi przy seryjnej pompie to chyba tak nie do końca jest. Mimo "10" na pokładzie i tak masz większe dawki i w przypadku 1-masy można by mocniej z dołu z momentem pojechać...chyba... Poza tym - potencjał duuuży i kiedyś może się przydać choć każdy praktycznie zarzeka się, że to już koniec z modami :diabelski_usmiech
          Masz może CSMIC-a by Ali w aucie czy na seryjnym jeszcze ?
          OII RS BMN - 205KM@435Nm by R-Performance :-)
          SPRZEDAJĘ NA OLX: http://olx.pl/oferty/uzytkownik/1G8sP/

          Komentarz

          • Krzylu
            Rider
            • 2008
            • 256

            #30
            chyba czas założyć swój temat w "nasze auta"
            Już dawno powinieneś to zrobić :wink:
            serie hamowałeś??
            Do tego program i prawie dobijesz do 150km

            Komentarz

            • Tony065
              RS
              • 2009
              • 2487
              • Octavia I (1U2)
              • ARX 1.8 20VT 150 KM

              #31
              looker, IC-ek seria niestety, cSMIC by ALI nowych nie ma a używki trafiają się po 800-1k zł. FMIC z Iveco z kompletem rur i robotą mam w tej kwocie a zdaje się, że wydajność lepsza.
              Krzylu, @ jeszcze brak, ale na tym co mam paru osobom udało się wyciągnąć ponad 150KM/370Nm ^ radekgw. wiem, że modzenie to choroba, ale może tyle na jakiś czas wystarczy /z miesiąc, dwa /.
              Black Pearl, Elegance & RS LOOK
              @ by Tune-up Gdańsk
              TDI VP++ i jeszcze rośnie
              Antek

              Komentarz

              • soszek81
                L&K
                • 2010
                • 1245

                #32
                looker - bez mocnego modzenia (wydajniejsze turbo i FMIC) czy będzie 230 czy 216 to się różnić nie będzie. Różny będzie "potencjał". 216tki "skończą" się przy 170-180KM, 230tki dadzą radę ponad 200KM.

                U mnie 216tki (reszta seria, silnik ALH) po programie u Aligatora dały prawie 150KM i 340 Nm (dokładnie to jakieś 149,7/338 - różnica znikoma). Ali powiedział że na więcej to mus mocniejsze turbo, a FMIC to na lato.
                Zależy kto w co celuje.
                Dla mnie to przyjemne autko na co dzień do tłuczenia tysięcy kilometrów.
                Innemu wystarczy wyjazd na kreskę i kilka przebiegów na 1/4mili w tygodniu.
                Co kto lubi.
                Była O1 kombi ALH++ 150/340
                Obecnie Pyzio 206 1.4HDi+ ~90/200

                Komentarz

                • looker
                  RS
                  • 2008
                  • 1886
                  • Octavia II (1Z3)
                  • BMN 2.0 TDI RS 170 KM

                  #33
                  soszek81, zgadza się. Miałem na myśli sytuację z większym turbo.
                  OII RS BMN - 205KM@435Nm by R-Performance :-)
                  SPRZEDAJĘ NA OLX: http://olx.pl/oferty/uzytkownik/1G8sP/

                  Komentarz

                  Pracuję...